DE NIEUWE LAND CRUISER 2.8 D-4D

•             Nieuwe 2,8-liter dieselmotor

•             Een van de meest technisch geavanceerde en gebruiksvriendelijke 4x4-modellen ter wereld

•             Combineert volwaardige terreincapaciteiten met een superieur rijplezier op de weg

Met meer dan 60 jaar terreinervaring is de Land Cruiser uitgegroeid tot een icoon op de 4x4-markt. Zijn ongeëvenaarde terreinprestaties en duurzaamheid leverden hem een gevestigde reputatie op als een van de meest robuuste en betrouwbare terreinwagens ter wereld.

Het geheim achter de ongeëvenaarde terreincapaciteiten van Land Cruiser is de combinatie van een uiterst duurzame, onvervormbare ‘body-on-frame’-constructie met een uniek niveau van begeleiding en technische ondersteuning. Verschillende gebruiksvriendelijke functies overwinnen verraderlijke terreinen waar zelfs de meest doorgewinterde bestuurders het soms moeilijk hebben en helpen beginners met hun rijtechniek.

De Land Cruiser is nu beschikbaar met een nieuwe 2,8-liter D-4D-turbodiesel. Die levert 130 kW/177 pk en kan gekoppeld worden aan een handgeschakelde zesversnellingsbak of een gloednieuwe zestrapsautomaat.

Door zelfs onervaren bestuurders te helpen om de terreinprestaties van de wagen te maximaliseren, maken de terreinsystemen de Land Cruiser tot een van de meest technisch geavanceerde, veilige, aangename en gebruiksvriendelijke 4x4-wagens ter wereld.

Aangezien de Land Cruiser zich ervan bewust is dat stijl, comfort en prestaties op de weg even belangrijk zijn voor klanten, combineert hij zijn volwaardige terreincapaciteiten met een stijlvol koetswerkdesign, hoge normen op het vlak van kwaliteit en comfort, een nieuw Toyota Touch 2 Go Plus-multimediasysteem en superieur rijplezier op de weg.

Geen enkele andere SUV biedt deze unieke combinatie van weggedrag en terreinprestaties. Met zijn krachtige uitstraling op de weg, verbeterd rijcomfort en gesofisticeerde technologie aan boord is de nieuwe Land Cruiser een premium 4x4 die alle terreinen probleemloos trotseert zonder in te boeten aan comfort en verfijning.

Stephan Lesuisse Toyota Belgium