De nieuwe Toyota Hilux Limited

Toyota stelt vernieuwde Hilux 2019 voor op de Commercial Vehicle Show in Birmingham

• Leverbaar op modellen met dubbele cabine en met exclusieve designkenmerken, zowel binnen als buiten
  • Alle Hilux-modellen zijn uitgerust met het verbeterde Toyota Safety Sense-pakket
  • Vanaf april 2019 beschikbaar op de Belgische Markt
Op de komende Commercial Vehicle Show 2019 in het Engelse Birmingham zal Toyota de nieuwe Hilux 2019 Limited onthullen.

Met zijn unieke designverbeteringen zowel binnen als buiten is de nieuwe 2019 Hilux Limited  leverbaar als dubbele cabine met of high-grade specificatie .

Exclusieve buitencomponenten afgewerkt in zwart en donkergrijs omvatten de omtrek van de bovenste grille, de sierring rond de mistlamp en onderdoorrij-beveiliging, de deur- en achterklephandgrepen, de deurspiegelkappen en de achterbumperhoeken en onderdoorrij-beveiliging.

Bovendien zijn de West-Europese modellen uitgerust met 18-inch lichtmetalen velgen in twee tinten met gepolijste details.

De nieuwe Toyota pick-up is binnenin uitgerust met een uniek, volledig zwart interieur, waarvan de kwaliteit wordt benadrukt door de details van het verchroomde instrumentenpaneel, en pianozwarte inzetstukken op het dashboard en de deurbekleding, op het stuurwiel, de versnellingshendel en de sierrand rond de versnellingspook.

Het instrumentenpaneel voor de bestuurder heeft een opvallend wijzerontwerp met witte achtergrond, en een centraal TFT-scherm met specifieke Hilux 2019 Limited-animatie wanneer het contact wordt ingeschakeld. Zelfs de sleutel is specifiek voor het model, met een silhouet van de voorkant van het voertuig.

De Hilux 2019 Limited onderstreept de hoogwaardige styling en uitrustingsniveaus afgestemd op de veeleisende vrijetijdsgebruiker en weerspiegelt zo de stijgende groei in de Europese verkoopcijfers van de bekende Toyota pick-up als uitstraling van een bepaalde levensstijl.

Op alle uitvoeringen is een verbeterde suite met Toyota Safety Sense actieve veiligheidstechnologieën* verkrijgbaar. Dit omvat een Pre-Collision System (PCS) met voetgangersdetectie overdag en 's nachts en fietsdetectie overdag, High Speed Range Adaptive Cruise Control (ACC), Road Sign Assist (RSA) en Lane Departure Alert (LDA) met rem-geïnduceerde besturing. De Hilux is uitgerust met een hydraulische stuurbekrachtiging, lijncorrecties worden toegepast door de wielen voor/achter en links/rechts afzonderlijk af te remmen.

De nieuwe 2019 Hilux Limited en het geüpgradede Hilux-modellenassortiment zullen vanaf april bestelbaar zijn op de Belgische markt.

* De TSS-inhoud en -specificaties kunnen verschillend zijn van land tot land en overeenkomstig de lokale wegomstandigheden

Stephan Lesuisse Toyota Belgium