Elodie Ouedraogo wordt nieuwe Toyota-ambassador

Toyota België is trots te onthullen dat modeontwerpster, tv-figuur en voormalig Olympisch kampioene Elodie Ouedraogo de nieuwste Toyota-ambassador wordt. Elodie’s dynamische persoonlijkheid, ondernemende karakter en positieve kijk op het leven weerspiegelen perfect waar Toyota voor staat. Toyota is er dan ook van overtuigd dat Elodie’s ambassadorship de uitstraling en het toegankelijke imago van Toyota enkel maar zal versterken.

Elodie Ouedraogo x Toyota: a perfect match

De samenwerking tussen Toyota en Elodie Ouedraogo komt er niet toevallig. Elodie’s persoonlijkheid en vele interesses vormen op alle vlakken een perfecte match met Toyota. Haar ondernemende karakter als mede-oprichtster van het duurzame athleisure modelabel 42l54 past helemaal bij Toyota’s innovatieve en ecologische spirit, terwijl haar doorzettingsvermogen als ex-topsporter aansluit bij Toyota’s jarenlange samenwerking met de Olympische/Paralympische spelen en het geloof van het automerk dat niets onmogelijk is. Daarnaast past Elodie’s passie voor mode perfect bij de trendy, frisse look van de Toyota-modellen. Ten slotte zijn er Toyota’s gekende betrouwbaarheid en veiligheid, onmisbaar voor haar in haar gezinswagen. ​

Elodie Ouedraogo: “Wanneer ik een samenwerking aanga moet het totaalplaatje kloppen, en met Toyota is dat zeker het geval. Het is een merk met een rijke geschiedenis, dat tegelijkertijd modern en innovatief is. Het wil continu grenzen verleggen, een eigenschap waarin ik me herken. Daarnaast breng ik dagelijks heel wat tijd in mijn auto door zowel privé als professioneel, dus een praktische, comfortabele en veilige wagen waarin elke rit aangenaam is voor zowel mijn gezin als mezelf, is voor mij een must. En last but not least: mijn Toyota ziet er ook gewoon leuk uit, met een stoere en stylish uitstraling die perfect bij mij past.”

Toyota RAV4: iconische looks, zuinige hybridetechnologie

Elodie rijdt met een Toyota RAV4 Style Plus Hybrid 2WD, een comfortabele SUV met zowel een sportieve als stijlvolle uitstraling. Dankzij Toyota’s hybridetechnologie rijdt de Toyota RAV4 bovendien erg zuinig, een belangrijke factor voor Elodie, die duurzaamheid hoog in het vaandel draagt.

De Toyota RAV4 is een iconisch model, dat in 1994 de automarkt innoveerde als eerste SUV ooit. Ook qua populariteit kent de Toyota RAV4 geen grenzen: dit model is de meestverkochte SUV wereldwijd.

Lifestyle