Kunstzinnige AYGO op het autosalon van Parijs 2014

• Unieke ontwerpen van de AYGO die door straatartiesten en bezoekers van de Toyota-stand ter plaatse worden gemaakt
  • Elke dag een nieuwe uitvoering
  • Aanvulling op de uitgekiende personaliseringsmogelijkheden van het seriemodel

Op de Toyota-stand van het autosalon van Parijs 2014 is het hele autosalon lang een unieke kunstzinnige versie van de AYGO te zien.

De AYGO 'art car' vat elke dag aan als een maagdelijk witte wagen. Doorheen de dag worden zijn koetswerk, velgen en ramen echter onder handen genomen door drie befaamde Franse straatartiesten: Monsta, Stom500 en Ekiem. Ook bezoekers van de stand krijgen de kans om de artiesten te helpen en zo actief bij te dragen tot de creatie van een unieke, gepersonaliseerde auto.

De AYGO 'art car' vormt een uitbreiding op de uitgekiende personaliseringsmogelijkheden van het seriemodel.

De onderling verwisselbare onderdelen voor het koetswerk van de nieuwe AYGO (X-vormig radiatorrooster, inzetstuk voor de achterbumper, sierelementen voor de spatborden vooraan en lichtmetalen velgen) en voor het interieur (instrumentenbord, middenconsole, verluchtingsroosters, knop van en rand rond de versnellingspook) kunnen gemakkelijk worden vervangen door andere kleuren en uitvoeringen. En dat zelfs jaren na aankoop. Zo kunnen klanten hun hoogstpersoonlijke AYGO creëren die perfect aansluit bij hun persoonlijke smaak.

De Toyota-stand bevindt zich in Paviljoen 4 van het autosalon van Parijs 2014.