Nieuwe Auris en nieuwe Avensis in de spotlights in Genève

Toyota stelt op het Autosalon van Genève (3 - 15 maart) de nieuwe Auris Hatchback en de Auris Touring Sports voor.

Het design van de nieuwe Toyota Auris oogt geraffineerder en prestigieuzer, met een hoogwaardig interieur en nieuwe comfort- en veiligheidsvoorzieningen.

De hybrideaandrijving blijft het kloppend hart van de nieuwe Toyota Auris. Meer nog, ze is uitgegroeid tot de belangrijkste aandrijving van het gamma en nam in 2014 de helft van de totale Auris-verkoop voor haar rekening. Toch kondigt de nieuwe Toyota Auris ook de komst aan van een nieuw benzine- en dieselgamma dat zuinigheid en prestaties weet te verenigen. Zo is er steeds een ideale oplossing voorhanden ongeacht de motorvoorkeur van de klant.

Met de lancering van de AYGO en de Yaris vorig jaar en de gelijktijdige onthulling van de nieuwe Toyota Auris en Avensis is Toyota's grondige modelverjonging voor Europa nu compleet. De Auris en Avensis zullen beide gebouwd worden in de Toyota-fabriek in Burnaston (Verenigd Koninkrijk).

De persconferentie van Toyota op het Autosalon van Genève vindt plaats op 3 maart om 12.15 u. in hal 4.