Nieuwe Hilux 2018 Limited

• Topuitvoering verkrijgbaar op Double Cab-model met automatische versnellingsbak
  • Exclusief exterieurdesign en nieuwe koetswerkkleur ‘Orange’
  • Uniek, volledig zwart interieur met speciale luxekenmerken
De nieuwe Hilux 2018 Limited, die op het hoogste uitrustingsniveau staat, kan tevens schermen met de terreinkwaliteiten, de robuustheid en de legendarische kwaliteit, duurzaamheid en betrouwbaarheid die de Hilux tot ‘s werelds favoriete pick-up hebben gemaakt.

Deze nieuwe uitvoering is verkrijgbaar met dubbele cabine en onderscheidt zich door een exclusief koetswerkdesign dat perfect bij zijn status van topmodel past.

Aan de voorkant komt de volledig nieuwe stijl tot uiting in een grondig herwerkt design voor het radiatorrooster, de bumper en de mistlampen. Ook werd er een zilverkleurige bodemplaat gemonteerd, die het gespierde, robuuste en onstuitbare karakter van Toyota’s pick-up nog versterkt.

De nieuwe Hilux 2018 Limited is bovendien herkenbaar aan zijn unieke oranje metaallak.

Binnenin zet het bijzondere, volledig zwarte interieur het kwalitatieve karakter van Toyota’s nieuwe pick-up in de verf met chroomaccenten in het instrumentenbord en glanzend zwarte sierinleg op het dashboard, de deurbekleding en het stuur, alsook op de versnellingspook en de rand daarrond.

Het instrumentenbord voor de bestuurder kreeg nieuw ontworpen wijzerplaten met een opvallende, witte achtergrond en een centraal TFT-scherm waarop een specifieke Hilux 2018 Limited-animatie wordt weergegeven wanneer de bestuurder het contact aanzet. Zelfs de sleutel is modelspecifiek en is getooid met een silhouetschets van de nieuwe neus.

Door de nadruk te leggen op zijn hoogstaande stijl en uitrustingsniveau, die beslist in de smaak zullen vallen bij vrijetijdsklanten, speelt de Hilux 2018 Limited in op het feit dat Europese klanten de befaamde pick-up steeds meer als een lifestyle-keuze beschouwen.

De nieuwe Hilux 2018 Limited wordt vanaf juli verkrijgbaar in België tegen 44.140,00€ BTW inclusief (metaalkleur inbegrepen).

In 2018 viert Toyota de vijftigste verjaardag van de Hilux. Voor meer informatie over ‘50 jaar Hilux’ en unieke verhalen over het erfgoed van het model kunt u terecht op https://newsroom.toyota.co.jp/en/hilux50th/.