NIEUWE TOYOTA C-HR FINALIST VOOR AUTO VAN HET JAAR 2017

De nieuwe Toyota C-HR werd geselecteerd als een van de zeven finalisten voor de verkiezing van de 'Auto van het Jaar 2017'. Dat heeft het jurycomité op 28 november 2016 aangekondigd.

Karl Schlicht, Executive Vice President van Toyota Motor Europe, licht toe:

“We zijn verheugd dat de Toyota C-HR het tot finalist heeft gebracht. Parallel daarmee krijgen we ook uitstekend nieuws van onze retailers, die een hoge vraag melden. Dat bewijst dat onze gedurfde beslissing om een opvallend design te combineren met een hoge interieurkwaliteit, een uiterst efficiënte hybrideaandrijving en een uitmuntend rijgedrag reeds haar vruchten afwerpt. Hij laat een frisse nieuwe wind waaien door het groeiende C-SUV-segment."

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Jean-Jacques Cornaert – Projectleider +32 2 745 20 64 *: [email protected]

Vincent Dewaersegger – Senior Manager +32 2 745 23 76 *: [email protected]

'Car of the Year' is de oudste en meest befaamde autoverkiezing van Europa. 58 journalisten – stuk voor stuk experts in hun vakgebied en afkomstig uit alle hoeken van het continent – vormen de kern van de jury.

De officiële aankondiging van de winnaar en de prijsuitreiking vinden op 6 maart plaats op het autosalon van Genève, in het bijzijn van alle belangrijke vertegenwoordigers van de autosector.

Stephan Lesuisse Toyota Belgium