Steve Nys wordt nieuwe Fleet Manager van Toyota en Lexus BeLux

Steve Nys start vandaag als de nieuwe Fleet Manager van Toyota en Lexus BeLux. Met zijn ervaring en expertise willen Toyota en Lexus hun positie op de Belgische en Luxemburgse fleetmarkt nog meer versterken. Steve Nys zal rapporteren aan Joris Clavie, Business Performance Director Toyota en Lexus BeLux.

Steve Nys heeft reeds 25 jaar ervaring in de automobielsector, bij o.a. FCA en Kia. Hij bekleedde er diverse functies in fleet, finance, sales & marketing. Met zijn uitgebreide expertise is hij de geknipte persoon om de fleetactiviteiten van Toyota & Lexus Belux verder uit te bouwen en de positie van beide merken op de fleetmarkt te versterken. Hij zal rapporteren aan Joris Clavie, Business Performance Director Toyota en Lexus BeLux.

Steve Nys, Fleet Manager Toyota en Lexus BeLux: “Ik ben blij dat ik Toyota en Lexus Belux vervoeg als Fleet Manager, en dat ik zo deel zal uitmaken van twee toonaangevende automerken in een steeds veranderende omgeving.Ik kijk er naar uit om mee te werken aan Toyota en Lexus’ verdere transformatie naar duurzame mobiliteit, en naar de uitdaging om onze fleetklanten hierin bij te staan met oplossingen op maat van hun bedrijf.”
Joris Clavie, Business Performance Director Toyota en Lexus BeLux: “Met de aanstelling van Steve Nys willen we onze positie in de fleetmarkt verder versterken en nog meer groei realiseren. Met de lancering van de nieuwe elektrische Toyota bZ4X en Lexus RZ kijken we met veel vertrouwen de toekomst tegemoet. Daarnaast bieden onze zelfopladende hybrides duidelijke TCO-voordelen in de huidige fleetmarkt. Het fleetteam onder leiding van Steve is dan ook klaar om de huidige en toekomstige Toyota- en Lexusmodellen succesvol te positioneren op de fleetmarkt.”