Toyota C-HR: vernieuwde C-LUB editie en aanzienlijk verbeterd multimediasysteem

• Vernieuwd C-LUB model geïntroduceerd voor de Toyota C-HR cross-over voor 2022
  • Verkrijgbaar met nieuwe tweekleurige lakafwerking in amethist als optie, met zilver of zwart contrasterend dak, en nieuw ontworpen 18-inch lichtmetalen velgen
  • Interieur met nieuwe deelsynthetisch lederen bekleding en gunmetal-afwerking
  • De 2022 Toyota C-HR is uitgerust met Toyota Smart Connect, het gloednieuwe multimediasysteem met een aanzienlijk verbeterd reactievermogen, functionaliteit, smart connected functies en handige over-the-air software-updates
  • Eerste leveringen voorzien voor begin 2022

C-LUB model update

Toyota geeft zijn populairste C-LUB-uitvoering een update met nieuwe, verfijnde stijlaccenten. Deze nieuwe versie is een aanvulling op de onlangs gelanceerde Toyota C-HR GR SPORT, waar de nadruk meer ligt op een dynamische en sportieve uitvoering. De nieuwe C-LUB is de eerste van een aantal upgrades die voor het modeljaar 2022 worden doorgevoerd.

De C-LUB onderscheidt zich door een exclusieve nieuwe tweekleurige lakafwerking, waarbij een amethistkleurige carrosserie wordt gecombineerd met contrasterend zilver of zwart voor het dak, de stijlen vooraan en de achterspoiler*, en nieuw ontworpen 18-inch lichtmetalen velgen. In het interieur bestaat de stoelbekleding uit een nieuwe combinatie van stof met soepel kunstleder en zijn de afwerkingsdetails uitgevoerd in een koele gunmetal-tint.

De nieuwe C-LUB die centraal staat in de serie, tussen de C-ENTER en de topmodellen GR SPORT en C-HIC, zal naar verwachting meer dan de helft van de verkoop van de Toyota C-HR in Europa op zijn naam schrijven. De eerste auto's worden begin 2022 bij de klanten verwacht.

Toyota Smart Connect

Voor 2022 wordt de Toyota C-HR-serie uitgerust met Toyota Smart Connect, het nieuwste multimediasysteem van Toyota, dat connectiviteit, functionaliteit en gebruiksgemak naar een hoger niveau tilt. Het nieuwe platform, dat standaard wordt geleverd op alle versies behalve de C-ENTER, heeft een krachtigere verwerkingscapaciteit (CPU) die sneller werkt dan het huidige systeem. Het wordt bediend via een centraal HD-aanraakscherm van 8-inch en biedt onmiddellijke toegang tot een reeks smart connected services, waaronder cloudgebaseerde navigatie met continue "always on"-verkeersinformatie. Dit wordt geleverd via de nieuwe datacommunicatiemodule (DCM) van de Toyota C-HR, zodat er geen telefoonkoppeling nodig is voor de smart connected services en er geen extra datakosten zijn.

De bestuurder kan ook gebruik maken van een nieuwe ingebouwde spraakagent die natuurlijke spraakverzoeken herkent om de multimedia en navigatie te bedienen. De software-updates worden naadloos, over-the-air, doorgevoerd en er is eenvoudige smartphone-integratie voorzien via Apple CarPlay, met draadloze verbinding, en via Android Auto (met kabel). Klanten hebben ook de mogelijkheid om te upgraden naar een krachtiger pakket dat wordt geleverd met een ingebouwd navigatiesysteem met gedetailleerde routekenmerken, waaronder 3D-stadskaarten, bewegwijzering op autosnelwegen en vaste flitspaallocaties.

Een Toyota Smart Connect-pakket van vier jaar, inclusief cloudnavigatie, lokale parkeer- en verkeersinformatie, over-the-air updates en de spraakagent zijn in de aankoopprijs van de auto inbegrepen.

* Er zijn andere carrosseriekleuren beschikbaar

Persbericht in PDF.pdf 349 KB Prijslijst BE-CHR-01-2022.pdf - 1 MB

Facelift