Toyota Garage Boone wint Ichiban Award 2020

Mooie erkenning van Europese Toyota-hoofdzetel voor 35-jarig Evergems familiebedrijf

Toyota Garage Boone valt in de prijzen…voor de derde keer

Na de onderscheidingen van 2017 en 2018, mag Toyota Boone ook de Ichiban Award 2020 aan zijn erelijst toevoegen, als enige Belgische laureaat. Een hele eer, gezien deze prestigieuze Award door Toyota’s Europese hoofdzetel uitgereikt wordt aan de Europese Toyota-dealers die het hoogst scoren op klantbeleving en service. Toyota Garage Boone ontving de Award gisteren officieel tijdens een virtuele ceremonie, in het bijzijn van Matt Harrison, President & CEO van Toyota Motor Europe en Michael Roosen, CEO Toyota België.

Toyota Garage Boone: Het is voor ons een heel bijzondere eer om opnieuw de Ichiban Award te mogen ontvangen, voor de derde keer al in vier jaar tijd! Wij zijn Toyota-dealer sinds 1986, en streven zo al 35 jaar lang naar de beste klanttevredenheid. Als familiebedrijf houden we van een persoonlijk contact met onze klanten en geven we hen steeds de best mogelijke service. We willen hen dan ook graag bedanken voor het het vertrouwen dat ze al jarenlang stellen in onze zaak. Deze prijs is ook te danken aan ons fantastisch team van medewerkers: ook hen willen we graag bedanken voor het 'team work' van de afgelopen jaren en maanden.
Michael Roosen, CEO Toyota België: “Toyota Garage Boone is de verdiende winnaar van de Ichiban Award 2020. De dagelijkse inzet van de zaakvoerders en het hele team om hun klanten de best mogelijke service aan te bieden, is het perfecte voorbeeld van alles waar Toyota voor staat qua ultieme klantbeleving. We zijn dan ook bijzonder fier dat Toyota Garage Boone al 35 jaar deel uitmaakt van de Toyota-familie in België, en we wensen hen alle succes in de toekomst.

Over de Ichiban Award

De Ichiban Award wordt jaarlijks door Toyota Motor Europe uitgereikt aan de Europese Toyota-dealers die uitblinken in klantbeleving. Bij Toyota staat de klant immers centraal: zo vormt het ‘Customer First’-principe een hoeksteen van Toyota’s bedrijfsmissie. In totaal dingen er meer dan 2.500 Toyota-dealers uit 32 Europese landen mee naar deze Award. De Ichiban Award 2020 werd gisteren uitgereikt aan 44 Europese winnaars, Toyota’s ‘Best Retailers in Town’. De naam van de Award is niet toevallig gekozen: ‘Ichiban’ staat in het Japans immers voor ‘Nummer 1’.

Over Toyota Garage Boone

Toyota Garage Boone werd door Roland en Carine Boone in 1986 opgericht, als kleine garage met benzinepomp langs het kanaal in Terdonk. Algauw werd deze locatie te klein, en in 1992 verhuisde de zaak naar een nieuwbouw in Evergem - Kerkbrugge. Door de jaren heen kwamen ook de zonen Jonas en Jeroen na hun studies in de zaak werken, en nu zijn ze samen met hun ouders zaakvoerder. In november 2015 verhuisde Toyota Garage Boone opnieuw, en nam het familiebedrijf zijn intrek in een gloednieuw gebouw in de Noorwegenstraat. Een hypermoderne locatie, met alle nodige faciliteiten om de klanten een perfecte service aan te bieden, helemaal in lijn met de waarden van het familiebedrijf én Toyota zelf.