Toyota lanceert haar eerste online reserveringsactie met de nieuwe speciale serie Yaris AQUA Limited Edition.

Er zullen slechts 50 exemplaren van de speciale serie Yaris AQUA Limited Edition met hybride motorisatie beschikbaar zijn op de Belgische markt. De klanten zullen deze exclusieve serie kunnen reserveren op de website van Toyota.

Op 15 januari gaat de actie rond de Yaris AQUA Limited Edition van start op toyota.be. Klanten die zich laten verleiden door de hybride motorisatie van de nieuwe Yaris en die zich door hun keuze voor een exclusief design en een ongeziene uitrusting willen onderscheiden, kunnen hun Yaris AQUA Limited Edition rechtstreeks online reserveren.

Deze nieuwe speciale serie is beschikbaar in een unieke ‘AQUA’ kleur en is uitgerust met onder meer halogeen koplampen met LED dagrijlichten, 16” lichtmetalen velgen, en een dakspoiler en verdonkerde ruiten achteraan. De designers hebben speciale aandacht geschonken aan het elegante, zwarte interieur dat onder meer bestaat uit een dashboard met ’Black Soft Touch’ paneel en zetelbekleding in leder/simili combinatie met alcantara inlegstukken. Andere uitrustingen van deze speciale serie zijn het multimedia- en navigatiesysteem Toyota Touch® 2 with Go met aanraakscherm, alsook cruise control en automatische airco. Beschikbaar als optie: het panoramisch dak Toyota Skyview® en het Senso Pack (Smart Entry en Start-systeem (ontgrendelen en vertrekken zonder sleutel), regensensor, lichtsensor, elektrisch inklapbare buitenspiegels en een elektrochromatische achteruitkijkspiegel).

Deze wagen onderscheidt zich tenslotte ook met een ‘AQUA’ badge genummerd van 1 tot 50.

De Yaris AQUA Limited Edition met hybride motorisatie is beschikbaar in België vanaf € 22.565 BTWi. Het Hybride Paspoort – een speciale promotie ter gelegenheid van het Autosalon – is natuurlijk ook geldig op deze speciale serie van de Yaris Hybride.

Klik op onderstaande links voor meer informatie over deze actie :