TOYOTA OP DE IAA FRANKFURT 2017

Twee thema’s zullen de Toyota-stand domineren op het autosalon van Frankfurt (persdagen op 12 en 13 september, publieksdagen van 16 tot 24 september).

Het toenemende succes en de relevantie van hybridetechnologie worden in de verf gezet door de Toyota C-HR Hy-Power concept, een designstudie uitgewerkt door het Europese designcentrum van Toyota (ED2). Deze concept-car heeft als doel om de emotionele en krachtige uitstraling van de C-HR te benadrukken en tegelijk vooruit te blikken op de verdere veralgemening van hybridemotoren binnen het kerngamma van Toyota.

Toyota’s unieke erfgoed van 65 jaar en het leiderschap op het vlak van QDR* worden belichaamd door de wereldpremière van de nieuwe Land Cruiser. Met zijn in dit segment unieke koetswerk-op-frameconstructie brengt de nieuwe Land Cruiser u naar elke bestemming die u hem voorlegt ... en weer terug.

Naast deze twee wagens toont Toyota ook de heetgebakerde Yaris GRMN en de nieuwe Auris Touring Sport ‘Freestyle’, die een ongekend niveau van personalisering introduceert in het Auris-gamma.

De persconferentie van Toyota vindt plaats op dinsdag 12 september om 8.50 u. op de Toyota-stand in hal 8.

* kwaliteit, duurzaamheid en betrouwbaarheid

Stephan Lesuisse Toyota Belgium