TOYOTA PROMOOT ZIJN HYBRIDES OP DE BRUSSELS MOTOR SHOW OP EEN HÉÉL INGENIEUZE MANIER: HET LAAT ZIJN EIGEN HYBRIDE-KLANTEN AAN HET WOORD. TER PLAATSE ÉN VIRTUEEL!

TOYOTA PROMOOT ZIJN HYBRIDES OP DE BRUSSELS MOTOR SHOW OP EEN HÉÉL INGENIEUZE MANIER: HET LAAT ZIJN EIGEN HYBRIDE-KLANTEN AAN HET WOORD. TER PLAATSE ÉN VIRTUEEL!

"Proud Hybrid Driver, ask me why!"

Er is iets dat opvalt tijdens het Autosalon in Brussel en het zijn niét noodzakelijk auto's. Veel mensen die door de gangpaden lopen, dragen namelijk identiek dezelfde rode jas...

Dat is geen toeval. Want het is op deze intrigerende manier dat Toyota tijdens het Autosalon zijn Hybride modellen promoot, met zijn eigen klanten als volwaardige merkambassadeurs. U herkent hen aan de speciale rode jas die ze dragen, die andere bezoekers uitnodigt om hen vragen te stellen over Hybrides. Toyota kiest dus voor een wel héél ingenieuze ‘one-on-one’-aanpak. Want niémand is beter geplaatst om zijn Hybride ervaring met anderen te delen dan één van de 92% tevreden Toyota-klanten!

Reality Test Drive: een méér dan levensechte VR-ervaring.

Naast deze ambassadeurs ter plaatse, kunnen bezoekers van de Toyota-stand ook instappen in het Hybride model van een échte Toyota-rijder. En dan gebeurt het: VR zet hen in fracties van seconden op de passagierszetel van een Hybride die érgens in België rondrijdt. Het is een levensechte test, want ook op dát moment kunnen de bezoekers al hun vragen stellen aan de bestuurders: zij zijn immers het best geplaatst om ze te beantwoorden. Het gaat dus om een volledig nieuw gebruik van virtual reality, dat reëler is dan ooit en dat véél verder gaat dan de voorgeprogrammeerde ervaringen die iedereen kent. Bezoekers kunnen Hybride wagens nu live, in reële omstandigheden, ontdekken en bespreken. Het woord ‘realiteit’ krijgt hier voor het eerst zijn echte, ware betekenis.

Wereldleider.

Trouwens, wie anders dan Toyota is beter geplaatst om Hybrides te promoten? Het merk is al jaren wereldleider, met 23 jaar Hybride ervaring, wereldwijd meer dan 24.000 aangevraagde patenten en 14 miljoen verkochte Hybrides. Bovendien is maar liefst 92% van de bestuurders bijzonder tevreden: zij bevestigen dat zij morgen zonder aarzelen wéér voor een ​​Toyota Hybride zullen gaan. Logisch, want Toyota heeft met haar gamma van 9 verschillende Hybride modellen het breedste assortiment in de markt. En: er staan nog veel méér nieuwigheden op stapel!

Over Toyota Belgium NV/SA