Toyota Relax: 10 jaar garantie, een uniek aanbod

• Toyota introduceert Toyota Relax, tot 10 jaar garantie of 200.000 km voor alle Toyota’s die binnen het erkende netwerk worden onderhouden
  • Na elk onderhoud binnen het Toyota-netwerk, 12 maanden of 15.000 km verlengde garantie
  • Een uniek aanbod op de markt dat geldt voor alle Toyota’s, zowel nieuw als tweedehands

Met de introductie van Toyota Relax bewijst Toyota opnieuw dat betrouwbaarheid in zijn DNA zit. Dit unieke programma omvat een garantieverlenging die gratis aan alle klanten wordt aangeboden. Of ze nu een nieuwe of een tweedehands Toyota hebben, de fabrieksgarantie op hun auto wordt na elk onderhoud binnen het Toyota-netwerk automatisch verlengd tot 10 jaar of 200.000 km. Voor Toyota is 10 jaar garantie niet meer dan normaal.

Toyota Relax: 100% gemoedsrust

Toyota heeft alle vertrouwen in de betrouwbaarheid van zijn producten en gaat daarin nu een stap verder. Met Toyota Relax gaan alle Toyota-rijders voortaan met nog meer gemoedsrust de weg op dankzij de automatische garantieverlenging tot 10 jaar.

Dit unieke aanbod op de markt werkt heel eenvoudig. Na elk jaarlijks onderhoud binnen het erkende netwerk wordt de garantie op elke Toyota waarvan de oorspronkelijke garantie is verstreken, met 12 maanden of 15.000 km verlengd1. Dit gebeurt automatisch en gratis.

Voor nieuwe ... en tweedehand Toyota’s

Dit unieke programma geldt niet alleen voor nieuwe Toyota’s. Toyota Relax is ook beschikbaar voor eigenaars van tweedehands Toyota’s van minder dan 10 jaar oud, zelfs als ze voorheen buiten het officiële netwerk werden onderhouden2.

Kiezen voor een Toyota betekent kiezen voor een kwaliteitsauto, de meest betrouwbare die er is. Een verlengde garantie van maximaal 10 jaar is niet meer dan normaal.

Algemene voorwaarden

1 Afhankelijk van wat zich het eerst voordoet.

2 *Als het fabrieksonderhoud buiten de gestelde termijnen wordt uitgevoerd, geldt een termijn van één maand voordat de verlengde garantie van kracht wordt.