Toyota Yaris GR SPORT: extra dynamiek en sportiviteit

Toyota introduceert de nieuwe Toyota Yaris GR SPORT, die deel uitmaakt van de meervoudig bekroonde Yaris-familie.

De nieuwe Yaris GR SPORT is leverbaar in de nieuwe, aantrekkelijke Dynamic Grey koetswerkkleur, die alleen beschikbaar is op het GR SPORT model en opvalt met een bi-tone behandeling met zwarte accenten. De nieuwe exclusieve 18-inch wielen met ingewerkte rode accenten versterken de GAZOO Racing lijnen en het frontrooster kreeg een volledig nieuw meshontwerp met een speciaal “G” motiefpatroon. De nieuwe T-vormige diffuser tot slot, zorgt voor een vertrouwde aanwezigheid op de Yaris GR SPORT.

Het GAZOO Racing thema wordt overgenomen in het interieur met GAZOO Racing logo’s op het stuur, de hoofdsteun, de startknop en het centrale instrumentendisplay. De stoelen zijn overtrokken met een nieuw materiaal met rode accentstiksels. Als optie is een Ultrasuede™ stoel met verwarming leverbaar. De rode stiksels komen ook terug in het stuur van geperforeerd leder en in de versnellingspook. De portierbekleding, de ventilatiemonden aan weerszijden, de middenconsole en het stuur vallen op met hun exclusieve GR SPORT zilvermetalen afwerkingen.

De ophanging vooraan en achteraan werden aangepast voor verbeterde prestaties. De schokdempers werden geoptimaliseerd om bij lagere snelheden sneller te reageren voor verbeterde stuurrespons en rijcomfort. Bovendien werden de veren achteraan geoptimaliseerd om carrosseriebewegingen of opwaartse wielbeweging bij het accelereren of remmen te verminderen en maximaal rijplezier te garanderen. Ook de elektronische stuurbekrachtiging werd verbeterd om stuurvertraging te verminderen, wat resulteert in hogere trajectprecisie en betere stuurrespons.

Prijslijst 297x210_Toyota_Pricelist_010123_YARIS_BE_3.pdf - 901 KB Uitrusting Equipments-Yaris-MY22_09-22_NL-(1).pdf - 173 KB Technische fiche Tech-Specs-Yaris-MY22_NL.pdf - 101 KB

New model