Toyota op het autosalon Brussel 2015

Tijdens het volgende autosalon in Brussel presenteert Toyota vier Belgische premières: de nieuwe Grand Prius+, de nieuwe Yaris, de nieuwe AYGO en de concept car CH-R.  Naar aanleiding van hun toenemend succes, worden ook de hybride wagens in de kijker gezet..

De stand van Toyota is verdeeld in vier universums waar de bezoekers het volledige gamma alsook de nieuwigheden kunnen ontdekken:

Fun

Met de nieuwe stadswagens Yaris en AYGO.  Fun aan het stuur, zuinig in gebruik en tof om te personaliseren. Ze zijn de meest charmante troeven van het Toyota gamma.

Adventure

De 4x4 wagens van Toyota worden in de kijker gezet. Dankzij meer dan 50 jaar ervaring op alle wegen van de planeet, geavanceerde technologieën en rijhulpsystemen, bieden ze veiligheid op elke ondergrond.

Zijn aanwezig :

• De RAV4 2015 met een gloednieuw uitrustingsgamma
  • De Land Cruiser 150/V8
  • De Hilux

Family

De familiewagens van Toyota leggen onder meer de nadruk op functionaliteit, ruimte, een gediversifieerde uitrusting en betrouwbaarheid.

Tot deze categorie behoren :

Hybrid

Toyota heeft de kaap van de wereldwijde verkoop van 7 miljoen hybrides overschreden, en blijft zo haar positie als wereldleider op vlak van hybride behouden. Ook in België wordt dit succes bevestigd : 25% van de verkochte Toyota’s zijn namelijk hybrides en de verkoop van de Toyota hybrides is met 50% gestegen in vergelijking met 2013.

De hybride technologie biedt een ongeëvenaard rijplezier, comfort en gebruiksgemak, wat erg gewaardeerd wordt door de bestuurders. De lagere onderhoudskosten, het geringe verbruik en de fiscale voordelen voor zowel ondernemingen als particulieren verklaren het toenemende succes van deze technologie.

In het Hybride gedeelte van de stand op het autosalon vindt men volgende wagens terug :

Belgische premiere : concept car CH-R

De TOYOTA C-HR Concept beleeft zijn wereldpremière op het autosalon van Parijs 2014. Met zijn gedurfde en dynamische nieuwe designtaal en zijn hybrideaandrijving onthult deze cross-over een glimp van het soort voertuig dat Toyota wil lanceren in het C-segment.

Dit jaar verhuist de Toyota stand naar Paleis 4.

Voor alle informatie en afbeeldingen, gelieve op de namen van de verschillende modellen te klikken.